Πολιτική επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η ομάδα του www.gnet.gr προσπαθεί σκληρά να προσθέτει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας: Φωτογραφίες, διαγράμματα, περιγραφές και τεχνικές προδιαγραφές, προκειμένου η επιλογή του πελάτη να είναι ακριβής και να προμηθεύεται αυτό που ακριβώς θέλει. Υποστηρίζουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο και θέλουμε να προωθήσουμε τα πλεονεκτήματα του, ελαχιστοποιώντας τις ανησυχίες των πελατών σχετικά με τις απομακρυσμένες πωλήσεις. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν είναι η ανάγκη για επιστροφή κάποιας παραγγελίας εξαιτίας ενός ελαττωματικού προϊόντος. Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε την πολιτική της εταιρείας μας σχετικά με τις διαδικασίες και το κόστος τους. Ο κύριος στόχος μας είναι να προσφέρουμε after sales service και να οικοδομήσουμε μια χρόνια σχέσης εμπιστοσύνης. Αναπτύσουμε συνεργασίες με εταιρείες courier και κέντρα Logistics σε όλες τις χώρες, προκειμένου να διεκπεραιώνουμε με ταχύτητα όλες τις διαδικασίες.

Επιστροφές λόγω λάθους στην παράδοση
Σε περίπτωση λάθους στην παράδοση, όλα τα έξοδα καλύπτονται από την Gnet EE. Η διαδικασία και ο τρόπος επιστροφής υποδεικνύονται από την Gnet EE.

Επιστροφές ή επισκευή ενός προβληματικού προϊόντος
Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι προβληματικό και μή λειτουργικό, η συνήθης αιτία είναι κάποιο χαλασμένο εξάρτημα. Ο τοπικός τεχνικός εγκαταστάτης προσπαθεί να αντικαταστήσει το προβληματικό εξάρτημα με καινούριο που αποστέλλουμε εμείς, και εφόσον δεν υπάρχει άλλη λύση, τότε το προϊόν επιστρέφεται.
Το κόστος της αποστολής καλύπτεται από την πελάτη, εκτός και αν η αποστολή γίνει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παράδοσης.
Σε περίπτωση προβληματικού εξαρτήματος, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
Το προβληματικό εξάρτημα αποστέλλεται για αντικατάσταση με courier στην διεύθυνση Δημητρίου Γούναρη 62, 54635, Θεσσαλονίκη. Τηλ. 2310566961
Το εξάρτημα ελέγχεται και αντικαθίσταται από τον κατασκευαστή και αποστέλλεται πάλι στον τελικό πελάτη. Τα έξοδα της Courier καλύπτονται από την Gnet
Σε περίπτωση μή επισκευάσιμου προβληματικού προϊόντος, η διαδικασία είναι η εξής:
Το προϊόν αποστέλλεται στο κέντρο Logistics που υποδεικνύει η Gnet. Προωθείται κατ’όπιν στον κατασκευαστή όπου επισκευάζεται ή αντικαθιστάται. Επιστρέφει στον τελικό πελάτη το συντομότερο δυνατόν.
Επιστροφές επειδή ο τελικός πελάτης άλλαξε γνώμη
Εώς και 14 μέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να επιστρέψετε το προϊόν αχρησιμοποίητο. Μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν τον τελικό πελάτη.
Γενικές οδηγίες
Πριν από την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, η Gnet πρέπει να έχει ενημερωθεί στο rma@gnet.gr
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την φόρμα RMA, το τιμολόγιο/απόδειξη και την απόδειξη πληρωμής (αντίγραφα των συγκεκριμένων εγγράφων πρέπει να τηρούνται στα αρχεία πελατών.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά την μεταφορά τους. Στην αντίθετη περίπτωση, ο τελικός πελάτης επιβαρύνεται το κόστος της φθοράς.
Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελέγχονται από το αρμόδιο τμήμα της Gnet και ο τελικός πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση του